2014. április 30., szerda

NOTD: Koponyák

Mióta megjöttek az új lemezeim ebayről, alig vártam, hogy kipróbálhassam őket. Mivel a mai napra semmilyen kihívásos feladat nem volt betervezve, így szabad volt a pálya egy kis nyomdázáshoz :)

Egy kicsit "bevadultam" és a tőlem megszokottól picit extrémebb manikűrt készítettem ezekkel a cuki kis koponyákkal :)
Hogy ne legyen nagyon komor a fekete-fehér felállást rögtön elvettem és inkább valami vidám, színes designban gondolkodtam. Végül csak két szín maradt versenyben, ezért ezekből készítettem egy átmenetes alapot a nyomdázáshoz :)
Erről a lemezről vettem a mintát és egy mezei fekete Lovely lakkot használtam csak hozzá.  (Bocsi a lemez állapotáért, nem pucoltam le rendesen a kép előtt :D )

A gyártóról sajnos nem találtam semmilyen infót a csomagoláson, de az ebay tele van ezekkel a lemezekkel. Eddig úgy tűnik használhatóak is, szóval jó vétel volt :)

Ti szoktatok nyomdázni? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az átmenet , és a koponyák is baromi jók :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, végre megtaláltam a tökéletes szivacsot hozzá :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...