2014. április 11., péntek

D.N.A.C.:The Fox and the Hound

Máris itt a 3. feladat a Disney-s köröm kihívásban, vagyis a Kutya és a Róka című rajzfilm ihlette manikűr. Bevallom én ezt a mesét a kihívás miatt néztem csak meg. Én rókapárti vagyok :)
A manikűrt a végletekig leegyszerűsítettem és 4 ujjamon Tod-ot szimbolizáló "rókabundát" festettem, míg a gyűrűsre Szimat szőrének foltjait vittem fel. 

A rókaszőrön direkt ilyen maszatos a francia vég bár utólag belegondolva inkább needle marble technikával kellett volna összemosnom a két színt.
No most már mindegy, mert azóta le is mostam már az egészet.

Róluk van szó egyébként:

 Ez egy homályosabb kép, de itt látszik miylen szépen becsillan a fényben a "rókabőr" :)
 Felhasznált lakkok:
A rajzfilm egyébként nagyon aranyos egy elárvult rókakölyök és vadászkopó(?) kölyök barátságáról szól, akik nem tudják hogy ellenségnek kellene lenniük :)

Magyar nyelvű trailert nem találtam hozzá, de egy angolt tudok mutatni (hátha van rajtam kívül még ember a Földön, aki nem ismeri)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...