2014. április 2., szerda

D22 Challenge: D13 Zigzags

Ilyen manikűrt sem készítettem eddig, de a végeredmény végülis viselhetőnek lett minősítve :)

Az elkészítése nem túl bonyolult nekem mégis sikerült elbénáznom. Elsőnek a NYC lakkot vittem fel a körmeimre, majd egy éjszaka várakozás után jött a cikk-cakk minta megalkotása. Ehhez korábban elkészítettem a sablonokat régi matricák felhasználásával. 
Ez a módszer nekem jobban bejött, mint a cellux bevágása mert az egyik felén ragadós celluxszba szerintem nehezebb mintát vágni. A matricát viszont úgy szabdalom ahogy akarom és csak felhelyezés előtt veszem le védőfóliát róla. 
Mivel cikk-cakk ollóm nincs, ezért manikűrollóval alakítottam ki a mintát. (valószínűleg ezért nem lett olyan szép) Sajnos nem sikerült teljesen szabályosan bevagdosnom :(
Biztos láttatok már ilyen tutorialokat, a lényeg, hogy a köröm közepére felragasztjuk a sablonunkat és az alatta, illetve fölötte lévő szabadon maradt részt az alaptól eltérő színű lakkokkal kitöltjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...