2014. április 4., péntek

NOTD: Pasztell

A múltkori "karácsonyi" körmök után úgy érzem, most sikerült egy igazi tavaszias manikűrt alkotnom. Nem akartam túlbonyolítani ezért összesen 3 színt használtam a készítésekor (meg persze nude és színtelen lakkokat, de az alap :P)

Az egyenes vonal festésén és a pöttyözésen is lenne mit javítani még, de hát gyakorlat teszi a mestert és én igyekszem szorgosan gyakorolgatni is :)

Festegetés közben vettem észre, hogy a fehér lakkom igencsak megcsappant úgyhogy hamarosan lakkbeszerzésre kell mennem, pedig megfogadtam, hogy áprilisban egyet sem fogok venni, de hát a fehér az annyira alap szín, hogy muszáj lennie egy tartaléknak ha ez kifogyna ;-)
Ráadásul az Essence Ice ice baby-je is fogytán van pedig úgy szeret(t)em ...úgyhogy nincs mese, lakkot kell vennem. Szegény én :D

Felhasznált lakkok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...