2014. április 3., csütörtök

D22 Challenge: D15 Beloved Childhood Character - Simpsons (+Tutorial)

Mivel holnap új kihívásba kezdek, ezért picit előre dolgoztam, így a mai napra két bejegyzést is hoztam.

Erre a feladatra rengeteg ötletem volt, végül a Simpson család mellett döntöttem, de a többi szeretett mesefigura is helyet fog kapni előbb utóbb a kezemen :)
A manikűrt próbáltam minél egyszerűbben elkészíteni miközben a család minden tagját megjelenítem benne. Így sikerült:

A felhasznált lakkokat elfelejtettem lefotózni, de ha jól emlékszem ezek voltak:
alap: Lora
bőrszín: Rimmel 60 sec
Homer haja: Rose Nail díszítő lakk
Marge haja: Rose Nail #60

Készítettem egy kis útmutatót a készítés lépéseiről, hátha segít valakinek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...