2014. április 16., szerda

NOTD: QY

Nem tudtam, hogy van ilyen márkájú lakkom. Hogy őszinte legyek azt sem tudtam, hogy van ilyen színű lakkom, amíg a múltkori íróasztalos kutatóexpedíció során rá nem bukkantam. De ha már így alakult úgy döntöttem nem hagyhatom szegényt továbbra is parlagon heverni, ezért elkészítettem vele a képen látható manikűrt.

Sajnos nem sikerült igazán jó képeket csinálni róla mert vagy a kezem színe volt élethű, vagy a lakké. Úgy döntöttem a lakkot fontosabb megmutatnom úgyhogy ezt a két képet választottam. A lényeg, hogy a kezem nem ilyen hullafehér, de csak így tudtam visszaadni a pontos árnyalatot a körmeimen :)
A minta elkészítése nem igényel különösebben nagy kézügyességet (még nekem is ment :P). 
Az inspirációt EZ a kép adta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...