2014. április 18., péntek

NOTD: Nude & Sand

A sok színes manikűr után egy kis szolid nude árnyalatot kívántak szemeim. Ezért az Essence 163-as "hey nude" névre hallgató homok effektes lakkját választottam ehhez a manikűrhöz. 
(árnyékban)
Sajnos elég ramaty a fedése, vagy az én körmeim extrém sötét színűek (: P) de önmagában két rétegben sem tetszett, ezért egy réteg Lovely Nude alapot kapott (Nr6)
Hogy ne legyen túl snassz, a gyűrűs ujjaimra halásztam az egyik csillámos fedőlakkomból egy-egy csillagocskát, és ha már a csillámos lakkjaim között turkáltam kezembe akadt az egyik régi kedvencem, a szintén az Essence családjába tartozó Space Queen. Először csak a gyűrűs ujjamra kentem belőle, hogy fixáljam a csillagot, de végül minden ujjamra jutott belőle. Így kicsit tompult a homok hatás, de cserébe még csillogóbb lett a körmöm. Szerintem abszolút megérte :)
(napsütésben)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...