2014. április 26., szombat

Pet'la Plate az első magyar körömnyomdalemez

Több blogon is belefutottam már az ilyen nyomdalemezek bemutatásába, de sajnos már nem tudom, kitől jutottam a Pet'la Plate facebook oldalára. Egy ottani nyereményjátéknak köszönhetően péntek óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy ilyen mintalemeznek :)
Egy magyar lány, név szerint Petra vágott bele itthon elsőként körömnyomdázáshoz való lemezek készítésébe. Én nagyon örülök neki, remélem hamarosan kirukkolnak egy szép népi motívumos lemezkével. Annak pedig még jobban örülök, hogy Húsvétkor Fortuna mellém állt és 7 másik szerencsés lánnyal együtt engem is kisorsoltak. 
A manikűrről annyit, hogy nincs nagy gyakorlatom a nyomdázásban mert eddig csak az Essence mintalemezeivel próbálkoztam, de nem igazán lettünk puszipajtások. Ez már most jobban tetszik, bár még csak egy mintát használtam a körmömre róla.
Persze a többit is kipróbáltam, de egyelőre csak papíron nyomdázgattam vele. Ezeket a hatalmas, teljes körömre való motívumokat még szoknom kell, most is lemaradt a körmöm végéről a minta egy része :)

A nyomdázás minőségén van még hova fejlődnöm, de ez nem a lemez hibája. Nincs kifejezett erre való lakkom, most is csak egy "normál" sötét lila Manhattan (Yeah&Yang - Soja nice) lakkot használtam.
Ahogy a képeken is látszik teljesen jól működik ezzel is. Ez valószínűleg a minták mélységének köszönhető. Bármilyen pigmentáltabb lakkal lehet tehát használni. Jupiiiii :)
Nem tudom a képeken mennyire látszik, de a gyűrűs és a hüvelyk ujjamra az Essence Pink and Proud lakkját vittem fel két rétegben, a többi ujjamon pedig egy Lora lakk adja az alapot a Manhattanes mintához :)

Az én lemezem Feathers névre hallgat. Nagyon nehéz volt választani az első kollekció 4 mintalemeze közül, mert mindegyiken van legalább 2-3 olyan minta, ami nagyon tetszik:
Peacock:  
Dandelion:
  Feathers:
      Hours:

Nem szeretném túlragozni ezt a témát, ha érdekelnek titeket a lemezek akkor az alábbi oldalakon kaphattok bővebb infót róluk:
Facebook (hamarosan újabb nyereményjáték)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...