2014. április 14., hétfő

NOTD: Two-face

Nem, nem Harvey Dentről fog szólni ez a bejegyzés, csupán a hétvégi manikűrömet szeretném most megmutatni nektek. Nem értem miért nem festettem még soha ilyen körmöket magamnak, nagyon egyszerű és szerintem mutatós is :)

A fenti képet árnyékban készítettem, szerintem ez a kép sikerült a legjobban amúgy róla. Mutatom azért azt is, hogy napsütésben hogyan nézett ki:
A használt lakkokat nem fotóztam be külön, de a 320-as Blue Sky névre hallgató NYC lakkomat párosítottam egy "babalila" Lorával, majd egy ezüst színű RoseNail díszítőlakkal húztam a két szín találkozásához egy csíkot. Eddig nem is volt baj, de sajnos a végén rákentem egy réteg Essence "quick dry" top coat-ot. 
Sajnos nem olvastam vásárlás előtt értékeléseket erről a lakkról, de feltételeztem (én a naiv - és megtévesztett - vásárló), hogy egy QUICK DRY névre hallgató fedőlakk pikk-pakk megszárad. Hát ez a lakk rosszabbul teljesített mint az ezer éves noname színtelen lakkom. Közel 7 (hét) órával a felkenése után belekaptam a körmömbe és kezdhettem elölről (vagy újra...ez már új festésnek számít? :D)
Azért is lepődtem meg ezen, mert alapvetően nincs bajom az Essence lakkokkal, de ez hatalmas csalódás volt.

Sebaj, levontam magamnak a tanulságot a dologból: mindig (MINDIG) le kell csekkolni vásárlás előtt egy még nem használt terméket, nehogy ablakon kidobott pénz, bosszúság vagy ami legrosszabb egy tönkretett manikűr legyen a vége ;-)


Képet nem is csináltam róla, de kölcsönöztem egyet a Krémmániáról. Rákattintva az ottani véleményeket is elolvashatjátok. 

Egyébként annyira ellentmondásosak a vélemények, mintha két külön termékről lenne szó :) Sokan írják, hogy nem szárad gyorsan, sőt fellazítja az alatta lévő lakkréteget is másoknak viszont beválik... Talán adok neki egy esélyt a saját lakkja fölött még, de az nem most lesz. Most haragban vagyunk >: (
Ki nem dobtam, mert ha ismét csalódok benne, az üvege akkor is jó lesz még valami saját lakk kutyulásához, csak el kell tüntetni előbb a tartalmát ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...