2014. április 25., péntek

NOTD: Lovely Rio Nr1 & Nr2

A napokban akciósak a Lovely termékek a Rossmanban (-25%), ennek hála újabb csodaszép lakkokkal lettem gazdagabb a héten. Ezek közül is a két kedvencem azt hiszem ez a két sand lakk lesz, amit a képeken is láthattok.
A Lovely új trendkiadásából engem legjobban a Rio család tagjai érdekeltek, közülük is a Nr1, ami egy rózsaszínes és a Nr2, ami egy zöldes árnyalat. A harmadik szín az üvegben annyira nem tetszett, de felkenve biztos az is csodaszép :)

FIGYELEM sok kép következik, azt hiszem teljesen bele vagyok szerelmesedve ezekbe a lakkokba. Egyelőre csak pozitív tapasztalataim vannak, de hátra van még a lemosás, ami biztos nem lesz egy leányálom :D

Két rétegben vittem fel a körmeimre. Ennyi szerintem kell neki, hogy az üvegben szereplő látványt a körmeinkre csalogassuk. Gyorsan szárad és egyelőre bírja a strapát. A legjobban azt szeretem egyébként a homoklakkokban, hogy ha belenyúlok vagy megpattan akkor nyom nélkül egyszerűen javítható és jó pár nappal ki lehet tolni a "manikűrcserét" a rohanósabb heteken, amikor nincs annyi időm a kezemet cicomázni :)

Sajnos ilyen borongós szutyok időben nem tudtam lefényképzeni, hogy hogy viselkedik a közvetlen napfényben :(


Csináltam pár képet különböző benti (lámpás) fényviszonyoknál is, nekem minden megvilágításban tetszik :)


Ti szeretitek a sand lakkokat? Van kedvencetek? :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...