2014. április 28., hétfő

NOTD: Barmy Blue + Cool Breeze

A tegnapi illetve mai manikűrömet szeretném most megmutatni nektek. Az egyetlen különlegessége, hogy sötétkék az alapja, amit én eddig soha nem használtam "telikörmös" festéshez. Szóval most egy történelmi pillanatnak vagytok a tanúi :)
Eredetileg fekete volt tervbe véve, de azt egyelőre túl vadnak érzem magamhoz ezért esett a választásom végül a Rimmel Barmy blue névre hallgató sötétkék lakkjára. Hogy feldobjam kicsit kapott két réteget az Essence Cool Breeze topperéből. Már nem is emlékszem mikor vettem ezt a fedőlakkot, de nem nem lett a kedvencem mert világos lakkokon nem azt az arcát mutatta, amire én számítottam. Sötét alapon viszont szerintem egész pofás :)
Sajnos a sötét lakk még jobban kiemeli ha nem pontos az ecsetvezetésem. De ezen kívül más negatívumot nem tudom említeni, és igazából ez sem a lakk hibája, hanem az én bénaságom :)
Egy lépéssel tehát ismét közelebb kerültem a fekete körömlakkhoz, de még barátkozunk ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...