2014. április 10., csütörtök

D22 Challenge: D22 Free - Simple

Elérkezett a kihívás utolsó feladata, ez pedig egy szabadon választott manikűrt jelent. Mivel a vége felé elég sok mintás - nekem kicsit bonyolult -  manikűrt kellett csinálnom ezért most egy nagyon szolid köröm mellett döntöttem.
Persze az sem volt utolsó szempont, hogy végre kipróbálhattam az új Moyra lakkomat :)

Sajnos a képek nem adják vissza milyen szép ez a lakk, nem szimplán ezüst színű, tele van a szivárvány színeiben játszó apró csillámokkal.
Eredetileg a rózsaszín hologramosat szerettem volna megvenni, de a legközelebbi fodrászkellékesnél elég kicsi a választék. Végül ezzel az ezüst és szivárvány glitteressel tértem haza. Igazi, durván hologramos lakkom tehát továbbra sincs, csak egy ilyen kis holo csillámos vacak :(

Azért ezt a lakkot is szeretni fogom, egy rétegben bármilyen színes lakkra ráhúzva szép és különleges manikűröket készíthetek vele. Most is ezt próbáltam ki, az egyik kedvenc noname lakkomon.
A matricát utólag jobban rásimítottam a körmömre, a képeken még kicsit lazán áll

 Felhasznált lakkok:
A Moyra színéről egy hivatalos kép ITT

Ezek elég homályos képek, de talán picit látszik a csillámok játéka:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...