2014. április 9., szerda

D22 Challenge: D21 Alice in Wonderland

Mint már említettem a másik kihívásnál is, nem vagyok egy Alíz fan. Nem örültem, hogy megint ilyen témában kell gondolkoznom, ezért igyekeztem gyorsan túlesni rajta
Végül úgy döntöttem hogy a gyűrűs ujjamon Alíz haját és szalagját, míg a mutató ujjamon a ruháját fogom megjeleníteni valamilyen formában, a többin pedig a kisujjamtól a hüvelykig haladva a fehérből pirosra festődő rózsákat valahogy így:

Ez a manikűr több szempontból is az első volt nálam. A mutató ujjamon mintája half moon ráadásul negative space-es is. Valamint itt festettem először rózsákat, amit Saran Wrap (aka "folpackos") tecnikával készített alapra vittem fel. Eddig ilyet sem csináltam még, de egyszerű és látványos úgyhogy biztos alkalmazni fogom még a későbbiekben.

Nekem ez a rózsa lett amúgy a kedvencem:

A videó, ami rózsák festésére inspirált:
Felhasznált lakkok:
Kék alap: NYC -320 Blue sky
Zöld alap: Essence - 150 upper green side
Sárga: Rimmel - 450 Sunny days
Fehér: Lovely - ennek a számát nem tudom Classic
Fekete+bordó: Rose Nail
Zöld: Lora
Piros+pink: noname :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...