2014. április 17., csütörtök

NOTD: Baby blue

Mióta rábukkantam leárazva erre a babakék She lakkra egyre többször nyúlok hozzá. A képen látható manikűrömnek is ez volt az alapja
(napsütésben)

Ez a manikűr akkor készült, amikor a páromnál töltöttem pár napot (nem élünk együtt még) és oda csak korlátozott számú körömlakkot viszek magammal. Azt hiszem el is ájulna, ha egyben látná a gyűjteményemet :D

Na de a lényeg, hogy most is csak 4-5 féle lakk volt nálam, a kék különböző árnyalatai. Végül ügyesen megoldottam és csak 3 lakkot használtam fel :)
(árnyékban)
Alapnak a 278-as She StyleZone lakkot vittem fel két rétegben, majd ezt díszítettem két fajta kék RoseNail lakkal. A díszítő csíkok találkozásához úgy kívánkozott volna egy strassz, de a strasszokat itthon hagytam ezért csak egy ezüst díszítő lakkal cseppentettem oda egy-egy pöttyöcskét.

Szeretitek a kék lakkokat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...