2014. április 18., péntek

D.N.A.C.: Beauty and the Beast

Amennyire tetszett a kishableányos manikűröm, ezt annyira utáltam. Nem tehetek róla, pedig ez az egyik kedvenc Disney mesém :(
A körmeimen Belle báliruháját és az elvarázsolt rózsát próbáltam megjeleníteni. Hát fejben sokkal szebb volt az tény, de úgy felbosszantott, hogy nem vagyok hajlandó újat csinálni, a fényképezés után le is mostam :P

A "ruhához" ezeket a lakkokat használtam Rimmel-Boulevard-RoseNail sorrendben:
Talán egy fokkal szebb lett volna a végeredmény ha nem hiányzik a RoseNail lakkom ecsetének a szőre, de nem mentegetőzöm, hiszen sikerült már korábban is ezzel a selejtes lakkal szép manikűrt csinálnom például lila alapra...

A rózsához használt lakkokat nem fotóztam le, de azért felsorolom:
alap: Lovely - Nude nail polish NR6
rózsaszirmok: valami noname piros lakk, nincs is más pirosom egyelőre
a rózsa szára: Essence - Ciao oliviero

Egy kis vidító zene a végére:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...