2014. április 29., kedd

D.N.A.C.: Tangled

Mára teljesen más designt terveztem, de a képen látható manikűr elkészültekor úgy gondoltam, hogy ez Aranyhaj körmeihez is tökéletesen passzolna, úgyhogy NOTD bejegyzés helyett egy kihívásos feladatot pipálok inkább ki vele:

Az Essence egyik nyomdalemezét hívtam segítségül a minták elkészítéséhez. Először 3 lakkból készítettem egy átmenetes manikűrt majd a legsötétebb és a legvilágosabb lakkból rányomdáztam a körmömre ugyanazt a mintát picit elcsúsztatva. A végeredmény engem egy szép mintás textilre emlékeztet :)


Az inspirációt a színhasználathoz igazából dédikém csodaszép orgonái adták, de Aranyhaj ruháján is ezek az árnyalatok köszönnek vissza :)

A képeket még Húsvétkor készítettem Kömlődön:
 Sikerült egy szorgos méhecskét is lencsevégre kapni. Vígan döngicséltek az egész fa körül:

A másik fa dupla szirmú virágai sajnos nem olyan illatosak, mint a szimpla testvéréé, de a virágai nagyon szépek szerintem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...