2015. október 3., szombat

100 happy days 61-80

Szombat van, a párom kidőlt, a nap süt én meg nem tudok körmözni mert morcos ha a lakkszag miatt ébred fel. 
Nem is értem, én imádom a lakk illatát és most pont optimálisak a fényviszonyok az asztalomnál...na mindegy. Amíg felkel, megírom végre azokat a bejegyzéseket, amik piszkozatként tengődnek egy ideje. Ez csendes és szagtalan elfoglaltság.
Elsőként folytatom a 100happydays kihívás összefoglalóját hátha érdekel valakit :D


A 61. napra esett az aktuális Manikűrvadászat. Elégedett voltam a végeredménnyel úgyhogy meg is volt a napi fotóm :)
day 61
Rögtön másnap megérkezett egy aliexpressről rendelt csomagom tele bizsukkal. Nagyon vártam már őket ^^. A csomag tartalmát ITT mutattam meg részletesebben.

day 62
Tejcsokis rudi a páromtól, mert az a legfinomabb :)

day 63
Annyira szép volt ez a Catrice lakk a napfényben és a munkahelyi parkolóban találtam hozzá illő autót is :) Az élet apró örömei :)

day 64
Péntek este moziba mentünk és megnéztük az "A kém" című filmet. Nekem nagyon tetszett :) Ismeritek??
day 65
Másnap anyuékkal elmentünk a levendula fesztiválra Tihanyba. A kirándulásról ITT írtam egy rövid beszámolót :)
day 66

Ez egy eléggé eseménydús hétvége volt, a vasárnapot a dédimnél töltöttük. Halászlé, kacsasült, süti...diétagyilkos látogatás volt :)

day 67
A hétfői vacsim sem volt épp lightos. Ez a finomság egy banán-palacsinta, amit egy kis juharsziruppal öntöttem nyakon. Nem mertem kiszámolni hány kalória
day 68
A korábbi összefoglalóban mutattam, hogy kisorsoltak egy nyereményjátékon. Kedden jött meg a választott lemezem:
day 69
Szerdán ismét csomagom jött, de ezért már fizetnem kellett. Egyebek mellett ezt a cuki hárfa alakú fülbevaló állványt rejtette:
day 70

Csütörtökön rég nem látott barátnőimmel találkoztunk a helyi plázában. Kicsit megéheztünk és jót derültünk rajta, amikor a pénztáros srác megkérdezte, hogy hármas ikrek vagyunk-e mert mindenből ugyanazt, ugyanúgy kértük és még egyszerre is válaszolgattunk ;-)
day 71
Bakker megint egy kajás kép jön, de annyira megörültem amikor a Sparban megláttam, hogy már itt is kapható Oreo, hogy muszáj volt megosztanom az örömömet a világgal D
day 72
Szombaton a mama síkvölgyi kertjében jött össze a család apraja-nagyja egy kis bográcsozásra... igen, ez megint egy kajás kép... és lesz még egy pár :D
day 73
Ezaz végre egy ital! Házi készítésű bodzaszörp, szintén házi termesztésű mentával. Ebből bármikor, bármennyit meg tudok inni. Nyami

day 74
Hétfőn munka után beugrottam a Kik-be egy (1) tároló dobozért. Ez lett a vége:

day 75
Régen mutattam kajás képet, úgyhogy jöjjön ismét egy ilyen. Ez a jégkrém mondjuk baromi picuri, nem is tudom kinek gyártják??

day 76
Végre eljutottam odáig, hogy vegyek egy lavórt. Igen, ez nagy dolog nekem, mert a költözés óta nem volt lavórom itthon.
Fel is avattam rögtön egy kényeztetős lábáztatós pedikűrös estével. A képről pár dolog lemaradt, de vizes lábbal nem akartam csak a kép kedvéért elmászkálni
day 77
Narancslé sok-sok jéggel. Mert megérdemlem. A kép különlegessége a csini vizilabdás pasin kívül az, hogy kb egy nap késéssel tudtam feltölteni mert az Instagramom valamiért megmakacsolta magát :-/
day 78
Anyuék elutaztak, ezért nekem kellett pár napig macskaszitterkednem. Ilyenkor Bögre mindig nagyon bújós.

day 79
Mára az utolsó kép egy amerikai zászló inspirálta manikűr. Július 4-én tettem közzé:

Day 80
Az utolsó 20 napot valamikor a jövőhét folyamán fogom hozni ;-) Ha még nem tettétek, akkor nem késő belevágni ebbe a kihívásba. Nagyon érdekes visszanézni, hogy miket tartottam a nap fénypontjának pár hónappal ezelőtt :)

A korábbi összefoglalókat itt tudjátok megnézni: 1-20  21-40 41-60
Instagramon pedig p.barbi néven találtok meg, az kicsit személyesebb, mint a blog, de azért időről-időre ott is felbukkan egy-egy manikűr :)

1 megjegyzés:

  1. Jópofa képek, meg a szöveg :) Mennyi kaja! Szuper az a BPS lemez. Nekem van lavórom, de nem használjuk, csak van, hátha...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...