2015. október 9., péntek

31DC2015 - Day 5 Blue

A kihívás ötödik állomása a kék színű köröm. Rengeteg kék lakkom van, mégis háttérbe szorultak mostanában. Erre is jó ez a kihívás, olyan színeket előszedet velem, amiket így ősszel nem biztos, hogy magamtól felkennék :)



Két lakkot kombináltam a mai napra. Az egyik a Miss Sporty babakék lakkja (456), a másik pedig a geode a Picture Polishtól, amit Adéltól vettem a legutóbbi blogsale alkalmából. 
Az első PP a készletemben, de nem az utolsó ;-)


A díszítéshez a Moyou Suki 07-es lemezről választottam a sprirálos motívumot. A nyomdázáshoz a Miss Sporty lakkot használtam. A vicc az egészben, hogy már alig van az üveg alján lakk és csak most jöttem rá, hogy erre is alkalmas, legalábbis világos alapon szépen működik :D

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett! Szép ez a PP! Én is csak 3 PP-t vettem még, őrület, mennyibe kerülnek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült, szépek a színek és ez a tekergőző minta is :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, a Goodie lakk nálam is kívánságlistás. Nagyon tetszik a mani! :D

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép manikűr lett,a geode is nagyon jól néz ki! *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...