2015. október 8., csütörtök

Őszi manikűr

Instagramon talán már láttátok ezt a manit, de nem volt időm a bejegyzést is megírni róla ezért itt picit késve hozom. A főszereplője a Dance Legend "Mars" névre hallgató lakkja. Szerintem maga az üvegbe zárt ősz, amire a leveles nyomdamintával még kicsit rá is erősítettem :)


Bizonyos szögből előtűnik belőle a zöld szín is, ami az üveg szélein is látható de a bronzos-bordós-barnás színek vannak inkább túlsúlyban viselés közben.


Első lépésként feketére (Lovely Gloss Like Gel 34) festettem a körmeimet, majd a száradás után erre kentem fel a Dance Legend lakkot 1 rétegben.
A fekete leveleket is a Lovely-val készítettem, a lemez pedig, amiről a minta van a BP-19 ;-)




A körömlakkot használtan vettem egy facebookos csoportban, de tökéletesen elégedett vagyok vele.
Itthon legegyszerűbben a Nailland pultjainál vagy webshopjában tudjátok beszerezni. 
A külföldi webshopokban nem vagyok jártas, de itt például felsorolnak párat, ahol kapható: LINK

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...