2015. október 24., szombat

31DC2015 - Day 13 Animal Print

 A 31 napos kihívás következő állomása az állat mintázat.

Nem akartam párduc-tigris-zebra vonalon mozogni ezért az egzotikusabb állatok felé kezdtem kacsintgatni. Végül egy királypitonos manikűrt készítettem:

(kígyós kép forrása: LINK)


A színk kiválasztásánál a fenti kép szolgált mankóul, a mintázat megfestéséhez pedig Lexa egyik korábbi manikűrjéről lestem kicsit :)


A végeredményen nem nagyon látszik ugyan, de az alap egy vanília és napraforgó sárga átmenet, amit függőlegesen vittem fel a körmeimre. Középen a világosabb, széleken a sötétebb színnel. Erre az alapra festettem fel utána a különböző barnákkal a foltokat majd kapott egy jó vastag réteg mattítót fedőlakkot az egész.

A pikkely-szerű kitüremkedésekhez egy necc anyag darabot használtam. A fedőlakk teljes száradása előtt belenyomtam az anyagot a még nedves és emiatt képlékeny körömlakkba és bumm, így lett a chocapic pikkelyes a körmöm :)


Használt lakkok:
Moyra Africa Collection No356 Sahara
Manhattan Pastell Pretties 001
Rose Nail 36 chocholate 
Lacura (?)

3 megjegyzés:

  1. Lenyűgöző manikűr, alapból kedvelem a hüllő imitációkat, de meg kell mondjam, hogy ez a munka legprofibb kivitelezések közé tartozik. :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig szerintem nagyon vagány lett! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...