2015. október 2., péntek

NOTD: Pulcsii

Facebookon már láthattátok ezt a manit tőlem. Engem leginkább egy kötött pulóverrel emlékeztet, innen a rém frappáns címadás ;-)


Minden a Moyra Holographic 256-tal kezdődött. 


Tetszett, tetszett, de akartam egy melegebb, pirosasabb holot, de próbálom visszafogni a lakkvásárlásaimat és inkább a meglévő készletet fogyasztani, ezért egy kiürült fedőlakkos üvegcsébe elkezdtem lakkokat öntögetni. Az eredmény pedig ilyen lett:


Ehhez a színhez összesen 3 lakkot használtam: az alap a fent említett Moyra, ehhez jött még egy kis Catrice Orango Bloom plusz egy kis Avon Grape Goddess.


 A nyomdázott minta a Moyou Pro XL 02-es lemezről van.

3 megjegyzés:

  1. Csinos lett! Nekem a Moyra 43 a kedvenc őszi Moyra lakkom, ami nem holos kollekciós, de szintén holos lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rákerestem, tényleg nagyon szép :)

      Törlés
    2. És szuper állaga van, nem olyan szenvedős, mint a holos kollekciónak, igaz, az inkább diszkrétebb szórt holo.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...