2015. október 29., csütörtök

Avon Nailwear pro+ Cosmic Blue


Ezt a lakkot hónapokkal ezelőtt vettem, nem is értem miért nem használtam még eddig, hiszen szépséges, már ha szereted ezt a fajta kéket. Én nagyon szeretem, bár ritkán viselem.

A lakk üvege és ecsete hozza az Avontól már megszokott formát. Az ára katalógusonként eltérő lehet, én 800 ft körüli áron vettem. Ennyi pénzért 10 ml lakkot kapunk.

első réteg
Az első vékony réteg fedése ne ijesszen el senkit. Ez két réteges lakk, ennyi kell neki minimum. Ha a második réteget kicsit vastagabbra veszem, akkor elég is lett volna, de nekem ezúttal kellett a harmadik is a tökéletes fedés érdekében.

második réteg
A lakk állaga egyébként elég híg, nem tudom, hogy ez a használat során később változni fog-e, én személy szerint nem bánnám ha sűrűsödne kicsit, úgy már a két réteg is elég lesz belőle ;-)


Sajnos amikor először készítettem képeket ehhez a poszthoz elég borongós idő volt, ezért különböző fényviszonyok mellett  is próbálkoztam. Aztán egy hétre rá ismét felkentem, így most a két adag képei közül próbáltam a használhatókat kiválogatni. Talán ez az üvegfogós a legszínhűbb:


vaku
meleg lámpafény
Nem akartam semmilyen más színnel befolyásolni a végeredményt, ezért egy mattító nyomdázással díszítettem csak. Szerintem jól áll neki :)




3 megjegyzés:

  1. Pont ez a lila árnyalat nekem nagyon nem áll jól, de rajtad szépen mutat, pláne nyomdával.

    VálaszTörlés
  2. Az én monitoromon tökéletes királykék! Nagyon tetszik a díszítésed is!

    VálaszTörlés
  3. Valójában is királykék. Ez a lakk a kedvenc kezdetektől. ☺

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...