2015. október 18., vasárnap

31DC2015 - Day 10 Gradient

Színátmenetes körmöket viszonylag gyakran szoktam készíteni, ezért most tettem bele egy kis csavart és kipróbáltam a scaled gradient névre hallgató technikát. 



Nem értem miért tartottam tőle eddig, sokkal egyszerűbb, mint gondoltam és az eredmény már két színnel és egy ilyen egyszerű V formával is elég látványos :)

A manikűrhöz két Moyra lakkot párosítottam, az egyik a Metal Effect kollekció bronzos-barnás színe (No 301) a másik pedig a Sahara (No 356) az Afrika kollekcióból.


Toppernek a Moyra 101-es lakkot használtam, ez egy ezüstös hologlitteres lakk, ami nem kifejezetten fedőlakk, ezért egy kiürül üvegben egy kis színtelen fedőlakkal higítottam rajta. 
Így már nem takar el túl sokat az alap színből, de ad annyi puszt a manikűrhöz, hogy ne legyen unalmas :)

4 megjegyzés:

  1. Baromi jó lett!! Ezek a színek nagyon mennek egymáshoz! (ezen a sárgán már régóta gondolkodom, őszi szín.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a Moyra lakkokat, ez a sárga pedig nem a szokásos "uncsi sárga".
      Örülök, hogy megvettem, szerintem a megfelelő színnel kombinálva bármelyik évszakban megállja a helyét. Most ősszel sütőtök krémlevesnek látom amúgy, de ki tudja mit hoz a tavasz meg a nyár :D

      Törlés
  2. Csodaszép munka! Mondom ezt úgy, hogy nem szeretem a mustársárgát és a barna se a kedvencem. Mégis, ahogy itt ezt bevillantottad, nem lehet neki ellenállni! A minta is annyira profi lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem rajongok egyik színért sem, de néha ki kell lépni a komfortzónámból :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...