2015. október 4., vasárnap

31DC2015 - Day 2 Orange

Folytatom a 31 napos kihívást a következő színnel, ami a narancs. Én csak idén kezdtem barátkozni a narancsos árnyalatokkal ezért ezúttal egy kis barackkal párosítottam, hogy ne legyen túl vad :)



A kis- és a hüvelykujjamra egy jó régi Lora lakkot kentem fel. Azt hiszem ez volt az első narancssárga lakkom, bár üvegben ez inkább mandarinnak tűnt, amikor megvettem :)

A többi körmömre stamping decal technikával készítettem el a mintát. Ehhez az arany színű Metal effectes Moyrával nyomdáztam egy bugyira (aka genotherm, aka iratlefűző tasak), amit előtte nagyjából két körömnyi szélességű területen lekentem a legegyszerűbb színtelen lakkommal. 

A különböző sávokra fogpiszkálóval vittem fel a kiválasztott színeket. Miután az így készült matricáim megszáradtak kentem egy vékony réteget a legvilágosabb lakkból a körmeimre és ezt használtam ragasztóként a körömformára vágott minták felhelyezésekor. Végül az egészet színtelen lakkal fixáltam :)


Használt lakkok:
Astor Fashion Studio - 264 vervailles sunrise
Lora BN30/0555
Miss Sporty  et voilá french manicure 13 vagy 3069 (sose tudom melyik számot kell nézni :-/)
Moyra Metal Effect No305

Gyűrű: aliexpress

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy te is belevágtál a kihívásba, nagyon szép ez a manikűr!!!

    VálaszTörlés
  2. De jó lett! Nekem is megvan ez a minta, nagyon régen használtam, pedig csinos. (Wifi-snek hívom :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a mani naaaagyon-nagyon tetszik! És az a gyűrű! Mesés. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...