2015. október 6., kedd

31DC2015 Day 4 Green

A zöld szín már sokkal inkább kedvemre való mint az előző két feladat. Ehhez a manikűrhöz rögtön három árnyalatot is választottam, plusz egy csillámos fedőlakkot. 
napfényben

Nagyon gyorsan elkészültem vele, a végeredmény mégis elég látványos lett szerintem. Kikészít, hogy hol előbújik, hol elbújik a nap ezért elég furák lettek a képeim :-S Remélem azért átjön, hogy mennyire jól nézhetett ez ki élőben :)

árnyék
Három krém finishű zöldből átmentet készítettem a körmeimre, majd még száradás előtt kentem föléjük egy réteget a csillámos topperből, ami így még jobban összemosta a színeket.


Nem emlékszem, hogy használtam volna ezt a fedőlakkot eddig, ezért meg is lepett, hogy az ecset egy réteg felkenésével ennyi glittert vitt fel a körmeimre. Eredetileg nem ilyen hatást terveztem, de végül megbarátkoztam vele.



Utolsó simításként a Lovely mattító lakkjával adtam egy végső csavart a manikűrhöz.

Használt lakkok:
Cairuo 19 blueberry (szerintem elrontották az üveg címkézését)
Lovely Matte Top Coat
Essence Colour&Go 39 lime up!
Essence Colour&Go150 upper green side
Essence Glitter Jewels 06 party in a bottle

5 megjegyzés:

  1. Hú, de jó lett, főleg a fémes csillámok miatt :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Üde az összhatás!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik. Az essence topper nagyon jót tett a maninak. :)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos... mikor megláttam az essence toppert,nagyot néztem. Általában a brutál árkategóriás lakkok szoktak ilyen csodákat alkotni. De ez az essence nagyon a "hűha" kategória. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...