2015. október 8., csütörtök

100 happy days 81-100

Volt egy kis időm este, ezért összeszedtem az utolsó 20 képet is a 100happydays kihíváshoz :)


 Dinnye-vacsora <3
Day 81
 Végre befejeztem ezt a könyvet is. Nem lett a kedvencem :(

Day 82
Szerdán megjött egy újabb csomagom az aliexpressről. Ezúttal néhány ecsetet illetve egy szemöldök formázó szettet rendeltem.

Day 83
Betti elhozta ezt a kis ketyerét, ami gyerekkorom egyik kedvenc játéka volt. Az enyém nem pont ilyen volt, ezért nem csak nosztalgikus volt a próbálgatása, hanem új funkcióit is felfedeztem. (cyclograph vagy spirograph néven találjátok meg a neten)

Day  84
Csütörtökön két barátnőmmel találkoztunk egy szupertikos megbeszélés miatt, aminek fő tárgya a negyedik barátnőnk meglepi babaváró bulijának a tervezése volt. Persze megéheztünk közben és ezt gyorsan orvosolni kellett.

Day 85
 Péntek este Áginál jött össze a csapat egy kis társas-partyra :)

Day 86
Szombaton átjöttek a csajok és nekiálltunk a babaváró bulira tervezett ajándékok, dekorációk és játékok elkészítésének.

Day 87
Vasárnap meglátogattam a dédimet, aki a következő dolgokkal engedett csak utamra.
(tojás, frissen vágott csirke, kovi ubi, nyers ubi+kapor, házi szörp, paradicsomlé, lecsó)
Day 88
 Hétfőn vettem pár dolgot egy új - és egyelőr titkos - projekthez. Nem, nem a felnőtt színezőhöz ;-)

Day 89
Keddi vacsi: házi sonka, mozzarella, kovi ubi, fokhagymás bagett, paradicsom. Ezt kb bármikor meg tudnám ismételni :D

Day 90
Nem csak mi szeretjük a pocinkat, a fiúk is kaptak egy hambit vacsira másnap:

Day 91
 Szintén a babaváróra készültek ezek a hűtőmágnesek, amiket aztán együtt festettünk ki :)

Day 92
 Pénteken vacsizni mentünk a párommal Majkra.

Day 93
 Szombaton Bokodon egy stégen tartottuk a babaváró bulit ;-)
Day 94
 Bólé reggelire, mert miért ne? :D

Day 95
Hétfőn ismét Manikűrvadász-os nap volt. Én ezt a manit készítettem, szerintem nagyon baba :)

Day 96
 Már nem emlékszem, hogy ezt reggelire vagy vacsorára ettem, mert mindkét eset előfordult már. Mogyoróvajas-levendulazselés zsömi :)

Day 97
 Továbbra is tombolt a nyár, úgyhogy munka után muszáj volt valami valami hűsítőt ennem. Ez volt a nap fénypontja, azt hiszem ez mindent elmond arról a napról :D

Day 98
 Nagyon ritkán nézünk tv-t, de kivételesen adtak egy jó filmet is ;-)
Day 99
És végül, de nem utolsó sorban: Anyunak sikerült megvennie egy stéget. A kulcsokat pont a 100. napon kaptuk meg, azóta rengetegszer voltam én is kinn. Nagyon békés hely, egy feszült munkanap után jó egy kicsit megpihenni és nézni a vizet. Engem nagyon ki tud kapcsolni :)
Day 100
Ennyi volt az én 100 boldog napom :)
Ha kiváncsi vagy a korábbiakra itt tudod megnézni őket:
1-20  21-40  41-60  61-80

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...