2015. október 23., péntek

TIPP: Zselés toll, mint nail art eszköz


Nem, nem hülyültem meg. És igen, tényleg működik a dolog. Ezzel itt vége is lehetne, de azért kifejtem kicsit részletesebben is ;-)

Az ötlet sajnos nem az én fejemből pattant ki, az Instagramon, Jema-nál találkoztam először ezzel a körömdíszítési módszerrel és rögtön felcsigázott. 
Azért valljuk be sokkal könyebben boldogul az ember lánya tollal, mint ecsettel :)



Ezzel a videóval kezdődött:


Sajnos csak a napokban jutottam papírbolt közelébe, az itthoni készletem pedig már híjján volt a zselés tollaknak. 
Rögtön 3 színt is vettem: feketét, ezüstöt és aranyat és alig vártam, hogy kipróbálhassam őket. 

A teszt-maniban feketét és ezüstöt használtam, két különböző márkától ráadásul, de egyikkel sem volt gondom.
Nem ez lett életem fő műve, de most nem is a kompozíción volt a lényeg, csak egy gyors manit akartam összedobni, amin prezentálni tudom a kísérlet eredményét. ;-)


Alap: 2 réteg Miss Sporty 462
fekete: uni-ball 0.5 zselés toll (SIGNO)
ezüst: ICO silver (gel-ico zselés toll)
fedőlakk: Moyra gyorsszárító fedőlakk

Mire figyeljetek, ha kipróbáljátok?


1. Az alaplakk legyen teljesen száraz, különben nem siklani fog a toll a körmötökön, hanem karistolja a lakkot.
Ha érdesebb finish-sel rendelkező lakkot (pl sand) használtok alapnak, érdemes egy színtelen fedőréteggel egyenletessé tenni a felszínét mielőtt rajzolni kezdtek rá.


2. Pici száradási időt hagyjatok a zselének is mielőtt felviszitek a fedőlakkot. Ezt amúgy egy közepesen vastag rétegben érdemes csinálni, ügyelve arra, hogy az ecset szőrei ne érintsék a köröm felszínét. Én legalábbis így csináltam, ez a módszer a nyomdázásnál már bevált az elkenődések elkerülésére ;-)


3. Ha több különböző színű tollat is használtok legyetek óvatosak mert könnyen összemosódik a két féle zselé. Persze ekkor sincs gond, mert könnyen letörölhető a körömről és újra lehet kezdeni bármikor :)



Én nagyon örülök, hogy belefutottam ebbe a videóba. Ez a módszer tökéletes lesz arra ha valami oknál fogva írni szeretnék a körmömre, de különböző festett motívumok kontúrozására is alkalmazni fogom. Tavaly vettem az Essencetől egy Nail Art Tattoo Pent, de azzal nem igazán boldogultam, csak pacát tudtam vele csinálni, de lehet, hogy én fogtam ki egy selejtes darabot :(

Hamarosan hozok rendes manikűröket is vele, mert már most rengeteg ötletem van :)

Ti ismeritek vagy használtátok már ezt a módszert?? :)

5 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam, de ha működik, tényleg egyszerűbb, mint az ecset. Kíváncsi vagyok, miket alkotsz majd :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó! Ha tudok, megyek is írószerbe holnap. :)

    VálaszTörlés
  3. Érdekes volt,én még sosem próbáltam,de most bogarat ültettél a fülembe :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet! :) Észre is vettem, hogy van nálam készleten két zselés metál-arany toll, kipróbáltam, pillázok rendesen, nem hittem volna, hogy ennyire finom munkákat lehet vele készíteni körömre. Én a szokásos csigavonalas indamintámat rajzoltam fel vele seperc alatt, elképesztő! A fedőlakk miatt izgulok csak, vannak kétségeim, mert kézzel is könnyedén letörölhető volt a minta még száradási időt hagyva is, de majd kisérletezek vele. Köszi a hasznos ötletért, zseniális! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...