2015. október 1., csütörtök

31DC2015 - Day1 Red

Csodálkozva jöttem rá, hogy ezt a kihívást én még nem csináltam meg, úgyhogy neki is vágok gyorsan. Nem, nem fogok naponta új manikűrrel jelentkezni, de szép lassan a saját tempómban csak a lista végére érek előbb-utóbb  ;-)


Az első nap feladata egy piros manikűr készítése. Én egy kis glitter placement-tel (van ennek normális magyar neve???) díszítettem, ami talán a második ilyen jellegű próbálkozásom :)
A manikűr főszereplője az Essence már kifutott Colour&Go családjának 113-as (do you speak love?) lakkja, amit két rétegben kentem fel.
Még a második réteg megszáradása előtt elkezdtem rápakolgatni a glittereket, amiket egy kínais, sose használt lakkomból halászgattam ki. A márkája Ailisi és színtelen lakkban piros és pink hexagon glittereket, valamint apró fehér szálakat és pöttyöskéket tartalmaz.

Ezen a képen látszik is az üvegéből egy részlet (alma formájú egyébként ^^).
Külön a lakkokat ezúttal nem fényképeztem le.

mesterséges, hideg, fehér fény
A glitter "halászat" ezúttal a következőképpen nézett ki: egy papírra kentem egy sávot a kiválasztott lakkból (nem spóroltam az anyaggal). 
Mivel ez a fajta gagyi színtelen lakk piszok lassan szárad, bőven volt időm egy fogpiszkálóval kiszedegetni a nekem tetsző glittereket, amik ráadásul elég ragaszkodóak is voltak a rajtuk lévő átlátszó lakkmaradványok miatt ;-)

Miután minden a helyére került két réteg fedőlakkal fixáltam a dolgokat :)

Élőben sokkal pofásabb, mint a képeken ezért próbáltam több féle fényviszonynál fotót készíteni róla. Sajnos a nap nem akart előbújni :(

Természetes fény mellett, árnyékban így néz ki:




Vakuval pedig ilyen:


8 megjegyzés:

  1. Nem hiszem, hogy kifutott, mert pár napja gél hatású lakk formájában vettem meg ugyanezt a lakkot. Most is az van a körmeimen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Colour&Go-ra értettem, hogy kifutott, de örülök neki ha a theGel verzióban kapható továbbra is ez a szín :)

      Törlés
  2. Le a kalappal előtted, az ilyen macerás körmöket én soha nem fogom tudni elkészíteni a türelmetlenségem miatt. Csodaszép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem is időigényes ám ;-)
      Mondjuk jobb kézre tény, hogy sokkal tovább tart megcsinálni, mint balra. Nehezebb koordinálni a glitterek elhelyezését :D

      Törlés
  3. Ez nagyon tetszik! :D Le is mentettem magamnak. :3

    VálaszTörlés
  4. Tök jó lett! Szép ez az alap szín. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Véletlenül találtam az oldaladra,de nagyon tetszenek a munkáid.Mivel a játék részvételhez,választani kell,hogy melyik munkád tetszik leginkább.
    Én most ezt választottam,de még legalább 3-4 linket szívesen csatoltam volna ide.
    http://macska-korom.blogspot.hu/2015/04/elfeledett-lakkok-4.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...