2015. október 14., szerda

Serendipity - ismét :)

Facebookon már láthattátok, hogy ősszel sem tudok elszakadni ettől a piszkos lila Essence lakktól. Ezúttal ezüsttel és egy kis holo csillogással kombináltam és felavattam az új Moyra nyomdalemezet is. Juhúú :)


A használt lakkokat a képen láthatjátok, de fel is sorolom őket:
Essence serendipity

Moyra 101 (ezüstös holo)
Moyra Metal Effect 304
Moyra Gyorsszárító fedőlakk (áttetsző rózsaszín) 

Az ezüst lakkot a nyomdázáshoz, illetve a gyűrűsujjamra alapként a holografikus lakk alá használtam, hogy kevesbb réteggel is tökéletes fedést tudjak elérni ;-)


A minta pedig a Moyra Geometry lemezéről van. A kép jobb alsó sarkában látszik, pont ott ahol a legerősebben becsillant a lámpa a lemezen :D

2 megjegyzés:

  1. Nekem erről a lemezről csak 1-2 minta tetszik, a Labyrinthot megvenném, de sajnos csak netről tudom, az 1500,-os lemezért meg 1000,- szállítási díjat sokallom, Moyra lakkom meg rengeteg van, azt nem vennék.
    Szép a mani, nekem hasonló színem van Moyra Silkből, szép őszi szín, a fekete és fehér is jól mutat rajta, nemcsak az ezüst, én ezekkel szoktam kombinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Labyrinth-ot is nézegettem, de azok sok olyan minta van amihez hasonlóm van már más lemezről, ezért vettem végül ezt meg :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...