2015. október 23., péntek

NOTD: Halloween

Nem nagyon hoztam idén még Halloween témájú manikűröket, pedig tetszenek és ötleteim is voltak, de a kihívásokkal is állandóan meg-megcsúszok, szóval eddig ezek háttérben maradtak. Talán most, a hosszú hétvége alatt kicsit utolérem magam, és nanáhogy macskás az első az ötleteim közül, amit megvalósítottam :)

Az előző bejegyzésben írtam egy új módszerről, amivel mostanában ismerkedtem meg. Pofon egyszerű, a körmünkre a mintát egy hagyományos zselés tollal rajzoljuk meg, majd színtelen lakkal fixáljuk és tádáááám:
Néhány helyen, például a cica pofijánál elmosódott picit, azt hiszem túl sok zselét vittem fel és nem volt ideje kicsit megszikkadni.

Még ki kell tapasztalnom mennyi időt kell várni a fedőlakk felvitele előtt és egyéb ilyen apróságokat. Ettől függetlenül elégedett vagyok a végeredménnyel, elsőre nem is lett olyan rossz.

Már csak gyakorolni kell ;-)


A rajzolt motívumokhoz ez a kép szolgált inspirációul: LINK

Ezeket használtam:
Aden 145?
Astor Fashion Studio 270 Powerful King
Manhattan Lotus Effect 55K
Signo Uni-ball fekete zselés toll 0.5

Plusz, ami a képről lemaradt: Moyra Gyorsszárító fedőlakk + ICO arany színű zselés toll

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...