2015. október 11., vasárnap

Aliexpress kívánságlista

Nyáron szinte alig vettem valamit, körömlakkok és sminktermékek terén is nagyon önmegtartóztató voltam. A mai esős idő viszont visszacsalt a számítógép elé és "sajnos" az aliexpressre is odatévedtem. Találtam pár klassz dolgot, amiknél egyre jobban érzem, hogy kell-kell-kell :)


A fülbevaló állvánnyal már befürödtem egyszer. Akkor sokkal kisebb terméket kaptam, mint amire számítottam, ez az állvány viszont elég nagynak tűnik. Talán teszek egy újabb próbát... talán :)


Szintén bizsutárolásra alkalmas a következő okosság. Régóta vágyom egy ilyenre. Az egyik felén átlátszó zsebecskék vannak karkötők, gyűrűk tárolására. A másik felére pedig a nyakláncokat lehet rögzíteni praktikus kis fülecskékkel. Az egész szerkezet pedig egy vállfával a szekrénybe rejthető, így kis helyen, fénytől és portól védett helyen tudjuk tárolni csecsebecséinket. 
Ha véletlenül a Jézuska olvasná ezt a bejegyzést akkor nagyon tudnék örülni egy ilyennek ;-)
LINK

Ha már rendszerezés, akkor egy ilyenre mindenképp szükségem lenne. Tudni kell rólam, hogy hatalmas táskákat szoktam magammal hordani mert rengeteg cuccom van, aminek mindig kéznél kell lennie, de 2-3 belső fakknál megállt eddig minden táskám. 
Egy ilyen betét viszont űberpraktikussá tenné bármelyiket. Ráadásul táskaváltáskor az átpakolást is meggyorsítaná :)

LINK

Ezekkel a rúzsokkal is szemezek egy ideje, de valahogy tartok tőle, hogy ilyen teljesen noname távolkeleti sminkterméket használjak a számon... pedig jókat olvastam róluk, főleg a tartósságuk miatt érdekelnének egy dögös vörös és egy szép matt nude árnyalatban... 
Jajj győzzetek meg. Vagy beszéljetek le róla :D
LINK
Ezt a fekete maszkot is nézegetem egy ideje. Sajnos nagyon hajlamos a bőröm a miteszeresedésre és igyekeszem minden ezközzel harcolni ellenük. Próbáltátok már esetleg??? :)
LINK
Tigrisbalzsaaam. Ezt csak nosztalgikus okokból venném meg. Nálunk már évek óta nem kapható sehol :(
LINK
Nem tudom mit tárolnék benne, de annyira cuki ez a pici tároló, hogy nagyon nehezen állok neki ellen :)
Ajakbalzsamot is árulnak ilyen kis tárolóban, de ugyanaz a félelmem mint a folyékony rúzsokkal, ezért inkább az üres tárolót venném meg. A balzsamot itt találjátok egyébként
LINK
Szeretnék egy új karórát is venni, de még nem döntöttem el, hogy pontosan milyet. Ezek a versenyben lévő jelöltek:

LINK

LINK

LINK

Félek, hogy az aranyos részek gagyi hatást keltenek élőben, ezért inkább a krómos vagy ezüstös megoldás az esélyes végső befutónak, de olyat alig találtam. 
Nagyon sok mintás számlapú óra van, amik tetszenek és baromi szépek, viszont amin nincsenek rendesen jelölve a percek az nálam szóban sem jöhet. 

1 megjegyzés:

  1. Én is azért nem szeretem az ilyen aranyozott kiegészítőket (akár ékszer, akár ruhán vagy bármi máson van), mert szerintem baromi gagyi hatát keltenek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...