2015. október 28., szerda

Elfogytak 001

Ez az új "rovat" nem lesz túl eredeti, mert számtalan blogon rendszeresen beszámolnak a lányok az elhasznált kozmetikumaikról, de én annyira szeretem mások ilyen bejegyzéseit olvasgatni, hogy úgy gondoltam talán az enyém is hasznos lehet valakinek :)


Nem ígérem előre, hogy milyen időközönként fogok jelentkezni vele. Azt hiszem ez totál random lesz, attól függően milyen gyorsan telik meg a zacsim :)

Tusfürdők 
Az elrendezés nem véletlen, balról jobbra nagyjából ilyen sorrendben voltam velük megelégedve :)

Isana Cremedusche Aloe Vera mit Joghurt
Az első Isana tusfürdőm volt, de nem csinált kedvet a továbbiakhoz. Gyengén habzik, nekem az illata sem kellemes, de ez már ugye szubjektív. 
Száraz bőrre ajánlják a felirat szerint, de én nem éreztem táplálónak, sőt mintha kicsit szárított volna.
Lelőhely: Rossman
Ár: kb 300 ft
Újravenném-e: NEM

Fa magic Oil Blue Lotus with micro oil
Ha jól emlékszem még a tavaszi glamour napokon vettem egy másik társával. Az illata a flakonban még kellemes, frissító volt, zuhanyzás közben viszont engem a régi WU2 samponra emlékeztetett.
Az én ízlésemnek kissé híg volt és az olajat egyáltalán nem éreztem benne. Átlagosnak mondanám.
Ár: kb 500 ft
Újravenném-e: NEM

Balea Dusche & Creme Cocos & Nektarine
Gyakran veszek Balea tusfürdőket mert nagyon fincsi az illatuk és mindig elcsábulok rájuk. Ez a kókuszos barackos is impulzus vásárlás volt. Inkább a gyümölcs érződik rajta, mint a kókusz. Az első pár használatnál nagyon kellemes volt, a flakon felénél viszont besokalltam tőle ezért nagyon sokáig tartott mire elhasználtam. A végén már a felmosó vízbe is tettem belőle.
Állaga és tartóssága a Balea-tól megszokottat hozza, se több, se kevesebb ennél.
Lelőhely: DM
Ár: kb 300 ft
Újravenném-e: ezt az illatot nem

Avon senses Divine Time hidratáló krémtusfürdő vaníliával és szantálfával
Ezt a tusfürdőt nekem találták ki, krémes állag, finom nőies illat. Amikor a páromat kérdeztem róla csak ennyit mondott: "olyan jó nő illata van".
Az egyetlen nem szeretem dolog benne a kupak kialakítása. Vizes kézzel nem mindig sikerült elsőre kinyitnom. Ez valahol pozitívum is, hiszen atombiztosan záródik, így utazáskor sem keni össze a táskánkat, de zuhanyzán közben valahogy ezt nem tudtam díjazni.
Az illatát elalvásig éreztem a bőrömön (az esti zuhany után). Nekem ennyi elég. Imádom
Ár: katalógus függő 5-800 ft körül szokott mozogni ha jól emlékszem
Újravenném-e: már megtettem, az 500 ml-es kiszerelést

Hajápolás
Balea Seidenglanz Selyemfényű Sampon Füge- és Gyöngykivonattal
Az illatát imádom, először az azonos illatú balzsamot vettem meg amikor szilikonmentes balzsamokkal kísérletezgettem. Ezt a sampont csak az illata miatt vettem meg, ezen kívül semmi extrát nem nyújt, de olyan fincsi, hogy nem tudtam ellenállni neki :)
Lelőhely: DM
Újravenném-e: nem

Schauma 7 Gyógynövény Sampon
Szilikonmentes sampon 7 gyógynövény kivonatával normáltól könnyen zsírosodó hajig. A balzsamjával együtt vettem meg, de abból maradt még egy kevés. Az illatát nem tudtam megszeretni, pedig vannak olyan gyógynövényes termékek, amiket kifejezetten kedvelek. Ez nem jött be. Ráadásul a hajam is gyorsan újrazsírosodott, nem éreztem úgy, hogy enyhitené a problémámat :(
Újravenném-e: Nem

Avon Naturals Mandulaolaj és Avokádó Kondícionáló Balzsam
Ez még a régi csomagolás, azóta azt hiszem már másmilyen tégelyben árulják. 2 vagy 3 éve kaptam ajándékba, de csak tavaly kezdtem használni. Az illata kellemes, az állaga viszont kicsit híg volt. Pakolásként fogyasztottam el a hajvégeimre kenve minden 2-3. hajmosásnál. Finom puhává varázsolta a hajam.
Újravenném-e: Nem kizárt :)


Sandel Kézbalzsam Kamilla és Körömvirág kivonattal
Ajándékban kaptam, szóval fogalmam sincs hol kapható. Nemigazán szerettem használni mert túl híg és a beszívódása sem túl gyors. Az illata inkább körömvirágos, mint kamillás, de mindenesetre kellemes, kicsit édeskés. A híg krém és a hatalmas száj a tubuson nem túl szerencsés párosítás, 10ből 9szer túl sok krémet nyomtam ki belőle.
Újravenném-e: Nem


Aveo kézkrém cseresznye & mandulavirág illattal
Az illata kellemes, gyümölcsös és elég intenzív. Ez a tubus felétől nekem már kicsit zavaró is volt, azt hiszem ráuntam. Az előző krémnél sokkal sűrűbb, krémesebb az állaga. Gyorsan beszívódik és elég olcsó is. A hidratálása átlagos, de nekem elég is ennyi :)
Lelőhely: Müller
Ár: ~ 350 ft
Újravenném-e: Nem (ráuntam az illatára)

Atrix Soft Protection Creme
Ez egy hidratáló kézvédő krém aloe vera kivonattal. Kellemes krém illat, amit nem igazán tudok körül írni. Gyosran beszívódik ezért sokáig ez volt a "munkahelyi" krémem, mert a benti szappan nagyon kiszárítja a kezemet. Szintén ajándékba kaptam ezért az árról és a lelőhelyről sincs infóm. Még soha nem kerestem a boltok polcain :)
Újravenném-e: Igen

Balea Bőrradírozó Arclemosó málna illattal
Imádtam az illatát, sokkal jobban indult a napom, amikor ezzel mostam reggel arcot. Egészen apró szemcséket tartalmaz és nem is túl sokat ezért csak enyhén radírozza a bőrt. Valószínűleg ezért is ajánlott akár mindennapos használatra is. Géles állaga van, amit könnyű eloszlatni a bőrön. Én nagyon szerettem, bár inkább arctisztítóként használtam és nem bőrradírként.
Lelőhely: DM
Ár: ~ 5-600 ft
Újravenném-e: Igen



Dove invisible dry dezodorok
Mind a golyós, mind a stiftes verzióval elégedett voltam. Kellemes illat és tényleg nem hagyott nyomot a ruháimon. Az egyetlen ok, amiért lecseréltem, hogy alumíniumsó mentes deóra próbálok váltani. Még keresem a tökéleteset, de vannak már ígéretes jelöltjeim. Sajnos a Dove dezodorok nem tartoznak közéjük.

Blea Invisible Deo Roll-on
A Dove olcsóbb alternatívája. Hatásfoka szerintem gyengébb, de egy őszi-téli napot azért simán végig tudott velem csinálni anélkül, hogy kellemetlen szagfelhőt húztam volna magam után nap végén :)
Alkoholmentes és a ruhát sem színezi el. Már csak az Aluminium chlorohydrate tartalmától kellene megszabadulnia és a kedvenc téli deóm lehetne :)

CD golyós dezodorok - gránátalma és víziliom
Igen, ahogy a nagy piros matrica is mutatja ők lesznek a kísérletezgetésem első darabjai. Mindkét verzió mentes az aluminium sóktól. 
Először a liliomosat használtam el. Ennek én kevésbé szerettem az illatát, szerintem öreges, nem illett hozzám. És sajnos eléggé intenzív is.
A gránátalmás verziót sokkal jobban szerettem. Ennek is erős az illata, de számomra sokkal kellemesebb a liliomosnál. 
Mindkét deoról elmondható, hogy elég magas az alkoholtartalmuk, picit mintha szárítaná is a hónalj bőrét. Az erre érzékenyeknek kellemetlen lehet a használata. Szerencsére nekem nem volt ilyen gondom ezért a gránátalmásat már többször is újravettem. Nyári napokon sem hagyott cserben, ami a kellemetlen szagokat illeti, magát az izzadást viszont nem gátolja.

Christina Aguilera EDP
Nagyon tetszik az üveg csipkemintája és a parfüm illata is kellemes. Ajándékba kaptam, szerettem használni bár nem túl tartós.
Az illatokat nagyon nehezen írom körül, nem is próbálkoznék vele. A Krémmániáról idézek, bár nekem ezek a leírások sokat nem mondanak. Éreznem kell, hogy beleszeressek:

Illatcsalád: orientális-virágos
Fejjegyek: fekete ribiszke, mandarin, egzotikus gyümölcsök, ananász
Szívjegyek: bazsarózsa, szilva, jázmin
Alapjegyek: vanília, fehér pézsma, ámbra


És végül a vegyes maradék :)

Isana körömlakklemosó:
Az acetonos verziót szoktam megvenni belőle. Ez már nem is tudom hányadik flakon. Mindig van itthon belőle 2-3 tartalék ;-)

Moyra gyorsszárító fedőlakk:
Szerettem. Gyorsan, szép fényesre száradt és az ára is baráti. Az utolsó cseppig elhasználtam. Jelenleg másfél üveg van itthon belőle :)

Vademecum Pro Vitamin Comlpex Whitening
Nem tervezem, hogy a wc papírtól kezdve a fogkrémen át mindent felsoroljak itt, DE ezt a fogkrémet soha többé nem veszem újra. Nem is a tubus tartalmával volt gondom, hanem magával a tubussal.
A kupak formája tök jó ötlet, könnyű így állítva tárolni. Sokkal kisebb helyet foglal a szekrényben, de kb a tubus háromnegyede után már minden adagért meg kellett küzdeni mert a szája felé haladva egyre nehezebb kinyerni belőle a fogkrémet. Ráadásul a kupak felé haladva a tubus anyaga is erősebb, vastagabb, így nehezebb nyomorgatni is.

Essence Ultra Strong Nail Hardener
Imádom.
Sokadik üveg.
Ennek a kis csodának a segítségével sikerült a puha, tövig beszakadozó körmeimből szép hosszú nőies körmöket növesztenem.

Essence get Big Lashes vízálló szempillaspirál
Ebből a családból a fekete külsejű spirált nagyon szerettem, szépen dúsította a pilláimat. Sajnos mikor elfogyott és újra akartam vásárolni épp készlethiány volt belőle a DM-ünkben. Ezt a kék csomagolású, elvileg vízálló testvérkéjét választottam helyette.
Sajnos nem közelítette meg a feketét, de azért hétköznapokra el tudtam használni, bár a nap végén már gyakran pergett a szempillámról, ami mondjuk vezetés közben elég kellemetlen :-/
Ezt a verziót nem venném újra, a feketét igen.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jó poszt volt,érdekes és hasznos. Az atrix krémet én is megvettem,azt hiszem a rossmannban lehet kapni. Tényleg jó krém. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem bevált az Isana tusfürdő, pont a semmilyen illata miatt szerettem. A cseresznyés kézkrémet meg pont az erős illata miatt nem. A Dm-es golyós dezodor....otthonra használtam el, rémes volt. Atrix, DM-es sampon, lakklemosó, Moyra, ezek nekem is kedvenceim.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...