2015. október 10., szombat

31DC2015 - Day 6 Violet

Mára lila körmöket kellett alkotni, nagyon szeretem ezt a színt mégis bajban voltam kicsit. Végül egy egyszerre chevronos mani mellett döntötem őszies színekkel:


Az alap az Astor Purple Queenje volt 2 rétegben. Ennek száradása után került rá a V alakú matrica. A leragasztott rész fölé eső szakaszt szürkére (Astor Fashion Studio Powerful King) az alá eső részt pedig lilára (Catrice Be my Violentine) festettem.

 

Nem volt itthon ilyen fajta matricám, ezért egy netes tutorial alapján próbáltam ügyeskedni. Sajnos csak barna ragasztószalaggal tudtam kísérletezni és nem vagyok maradéktalanu elégedett. Többb helyen is alászivárgott a lakk, de nem adom fel. Már szereztem a videóban látható típusú ragasztószalagot is, legközelebb azzal teszek egy próbát :)


Használt lakkok:

3 megjegyzés:

  1. Már én is szeretem a lilát, régebben nagyon utáltam. Jó lett a mani, díszítőszalaggal nem lett volna egyszerűbb? Jó, persze többet kell ragasztgatni, emiatt én ritkán veszem elő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos szebb lett volna a végeredmény, de túl lustának éreztem magam a sok vékony csík ragasztgatásához és amúgy is ki akartam már próbálni ezt a módszert :)

      Törlés
  2. Jó ötlet ez a díszítőcsík gyártás :) Szép a manikűröd!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...