2015. október 11., vasárnap

31DC2015 - Day 7 Black & White

Mára egy fekete-fehér manikűrrel készültem a kihívás keretein belül. Nem szoktam ünnepelni a Halloweent, de ezt a kis koponyás manit már nagyon régóta szerettem volna elkészíteni és itt volt a remek alkalom :)

Az ötlet nem saját, egy évekkel ezelőtt lementett tutorial alapján készült. Sajnos nincs vízjelezve a kép és nem tudtam visszakövetni, hogy kitől származott eredetileg :(


Első lépésként minden körmömet fehérre festettem, majd száradás után elővettem a díszítőszalagaimat és elkészítettem a csíkos mintához a maszkolást.
Fekete lakkot kentem rá és még száradás előtt lehúzogattam a szalagokat. Sajnos nem lett tökéletes :(

A középső körmömre szabad kézzel festettem meg a koponya pofiját. 



Használt lakkok:

6 megjegyzés:

  1. Szuper! Mennyire jó ez a Lora lakk? A feketét szeretem, a fehér is jól fed és gyorsan szárad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elégedett vagyok vele, valószínűleg ezt fogom újravenni ha a Lovely-m elfogy.
      Sűrű, krémes, de azért két réteg kell belőle.
      Az első réteg baromi gyorsan megszáradt, a másodiknak már több idő kellett, de azt vastagabban is kentem :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki lett! :D Halloweenre lehet megint elkészítem én is ezt a mintát. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...