2015. október 21., szerda

31DC2015 - Day 12 Stripes

A mai feladat egy csíkos manikűr készítése volt. Nagyon szeretem a csíkos zoknikat és pólókat, ezért nem meglepő szerintem, hogy az ilyen mintájú manikűrök is közel állnak a szívemhez :)

Mára egy kicsit sem őszies színösszeállítást választottam, ami inkább a tavaszt vagy a nyarat idézni nekem, de a borongós őszi napokon is szerettem viselni :)

Használt lakkok:
Astor Fashion Studio 270 Powerful King
S-he 247
Miss Sporty Cloubing Colours 470
Golden Rose Rich Color 44
Lora 


A mintás körmeimet először fehérre festettem (két réteg Lora), majd a teljes száradást követően díszítőszalagokból ragasztottam nagyjából egyforma mintázatot a két körmömre. A szalagtalan részeket pedig kitöltöttem a 4 másik lakkal.

Lámpafény

Napfény

3 megjegyzés:

  1. De jók ezek a színek, én is szeretem a csíkos manikat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Én már kezdek kicsit megcsömörleni a sok barnás-bordós-sárgás faleveles őszi maninkűrtől. Muszáj volt valami tök mást :D

      Törlés
  2. Nagyon eltaláltad a színeket! :) Szuper lett. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...